If You Can’t Beat Him in the Ratings

Before we kick off this exclusive report by TGC News Inc. preemption is required. Yes, Tucker Carlson applied to work at the CIA in the 1980s, prior to 9-11, during the Cold War, while a broke newlywed and after dropping out of college. Yes, his father worked for Voice of America and the U.S. information agency during the Cold War. No, Tucker was not hired and never worked at the CIA. If you watched his show over the past five years and still think he’s “a CIA shill” or “controlled opposition” I have just one question for you:

  • Why if he was working for the CIA, and he had the highest-rated cable TV show for three years running, and he was doing his job as “controlled opposition” was his ousting just orchestrated by the…CIA, their election machine front company, and their Mockingbird media allies?

No further questions your honor.

The Dominion lawsuit against Fox News goes much deeper than most people know. The Fox News settlement for $787 million is being spun as a confession of guilt as if their reporting or the statements of their guests were “misinformation” or “lies” about the 2020 stolen election.

Everything Fox News reported, or was stated live on-air by guests about Dominion voting machines and Smartmatic software was true. The settlement now appears to be entirely staged to get them to deny what they reported so that normie Americans who don’t yet know their national elections are a farcical arrangement can say, “Yeah, I knew Fox News was peddling another right-wing conspiracy.”

In the 2020 election, Dominion voting machines were connected to the Internet. That’s all that is required to rig them and manipulate voting results. That’s it.

The most common software used in Dominion machines is Smartmatic or an associated derivative. Dominion’s user guides offer a play-by-play on how they can be controlled and their data altered from halfway around the world.

Cybersecurity expert Phil Waldron, a retired Army colonel, revealed just after the 2020 election that Dominion Voting Systems machines were, in fact, connected to the internet and transmitting data to a CIA hub in Frankfurt, Germany.

The U.S. has a substantial military and intelligence presence in and around the Frankfurt area, including at least 40,000 active duty personnel at any given time.

Waldron’s testimony in Arizona just after the election: “My team went back through the user manual and looked at all the instances where in the user’s manual it tells operators to connect the ethernet cords to the router, and it is, the systems are connected to the internet.”

Waldron and his team determined after looking at the spirographs on the Dominion network on Election Day that there was “increased web traffic” proving that the machines were communicating without outside sources.

Why didn’t Fox News produce Waldron and dozens of other witnesses including poll workers in Detroit’s Wayne and Pheonix’s Maricopa County to testify in Fox News’ defense against the Dominion “defamation” lawsuit?

The defamation suit’s process of discovery was aimed at digging into Fox News company dirt. Doesn’t the first amendment free press clause make defamation suits difficult in the U.S. compared to other countries and why was the suit focused on Fox News and not Dominion’s rigged machines?

Enter disgruntled employee Abby Grossberg, a former employee of CNN, and CBS News. Grossberg suddenly switched teams and went to work for Fox News in 2017 as an assistant producer for Maria Bartiromo’s show.

In 2020, when the so-called “defamation” occurred she was working for Bartiromo but sometime last year went to work for the top-rated Fox News show Tucker Carlson Tonight as a booker and producer.

Grossberg initially testified in defense of her employer Fox News last August in the Dominion case.

And then someone got to her.

And her story changed.

She claimed that Fox’s in-house litigation team coerced her into false testimony under deposition for the Dominion case and sought to correct her testimony. Fox News claimed this compromised their defense by revealing their in-house case strategy and that she was violating employee-employer legal privilege.

The exact timeline of events is murky, but Grossberg was put on administrative leave and at some point she hired a wrongful termination attorney and filed suit against Fox News and Tucker Carlson Tonight producers claiming “discrimination” and harassment in the workplace including “misogyny and anti-semitism.” Because of course, the show preferred by white supremacist right-wing conspiracy theorists would be full of raging misogynists and anti-semites.

Executives at the ADL haven’t stopped stroking themselves in the janitor’s closet since yesterday. Have they delivered the sticky briefcase to Grossberg’s upper west side apartment yet?

Was Abby Grossberg “turned” by Intel pigs to sink Fox New’s defense case in the…

Read More: If You Can’t Beat Him in the Ratings